tisdag 1 februari 2011

Min underbara pojkvän!

Just nu vill jag bara skriva om min underbara pojkvän. Han är verkligen mitt allt, han får mig att må så bra och han finns alltid där för mig. Han lyssnar på vad jag har att säga och tröstar mig alltid i sin famn<3
Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, jag klarar mig helt enkelt inte utan Niklas!
Snart har vi 1 år tillsammans och tiden har gått så snabbt, vi har haft så kul och även haft en del bråk men vi har löst våra problem med en gång. Så är ett riktigt förhållande. Jag har aldrig haft de här känslorna förut som jag har för han, dom är obeskrivligt stora och absolut ingen kan ta honom i från mig, då får dom med mig och göra kan jag tala om!

Vi är gjorda för varandra, 2 pusselbitar blir till 1 <3 På torsdag så ska jag åka till honom och vi ska bara mysa och ta det lugnt. Kanske gå på bio eller något annat, inget bestämt ännu :) Men jag längtar redan efter han!

Jag hoppas verkligen vi kommer att ha en framtid tillsammans, vilket jag tror vi kommer ha med tanke på att vi har så stora känslor för varandra och är förlovade! Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar ihop, eller ja.. tills han flyttar hem till mig hihi.

Lars Niklas Rafael Gunnarsson, jag kommer alltid att älska dig oavsett vad som händer och jag kommer alltid att vara din och ingen annans! Vi genom livet hand i hand <3

/ Din Emmelie Eva Cecilia Söderberg <3

Alltid du & jag baby <3



1 kommentar:

  1. I'm jealous ! I'm still wondering when my soulmate will beat me over the head with a club and drag me off to her cave.

    Still looking here, glad you've found someone special :-)

    SvaraRadera