fredag 28 januari 2011

Äntligen!

Nu är det äntligen fredag och idag kommer min underbara pojkvän hit! Han är framme klockan 8 i kväll så då ska jag och min morfar hämta honom på tåg stationen eftersom att mamma ska på fest! haha


I kväll blir det bara att myyyyysa och ta det lugnt!
Är det något så feel free to text me!


Just nu sitter jag i soffan och väntat på att tiden bara skall rinna iväg hihi! Längtar så mycket efter honom! <3


Hmm.. tror det var allt just nu, kanske kommer in och uppdaterar fler bilder, eller så gör jag det i morgon ;-)


Ha det gött!


( btw, HAI ICE ANGEL!)


Puss!


Here is a tattoo that im gonna make soon i hope on my back :) 

1 kommentar:

  1. Hiya DT :-)

    Hopefully Google Translate will be as useful for you as it is for me with the Swedish :-)

    SvaraRadera